Wszyscy wiedzą, że spersonalizowane narzędzia finansowe, pomocne przy weryfikacji wydatków, płatności, pożyczek, czy też innych transakcji konsumenta, mogą rozszerzyć dostęp do usług i produktów finansowych, które w innym przypadku mogłyby nie być dla nich dostępne. A klienci nie mają z tym żadnego problemu.
 
Klienci już teraz wybierają rozwiązania cyfrowe zamiast osobistych wizyt w oddziałach banków, twierdząc, że fintech oszczędza im czas. Młodsze pokolenia natomiast (pokolenie Z i milenialsi) częściej łączą swoje konta bankowe, aby płacić za powtarzające się usługi, zakupy detaliczne i portfele cyfrowe/krypto. Dla nich technologia jest po prostu lepszą opcją.
 
Pierwszy krok wprowadzania konsumentów do otwartej bankowości musi być prosty i wiarygodny, na podstawie uzyskanej zgody konsumenta. Banki i fintechy, takie jak Ninja Lender, korzystające z bezpiecznych platform API zbudowanych pod potrzeby konsumenta, są niezbędne do dalszego rozwoju branży.
 
Wygoda jest potężną siłą napędową dla każdego klienta, a banki muszą pamiętać o tym, by ich produkty rozwijały się w stronę nowoczesnych rozwiązań:
✅ dając im bezpośrednią kontrolę nad swoimi danymi
✅ ułatwiając do nich dostęp
✅ pokazując potęgę zalet otwartej bankowości
 
👉🏻 Czy dodałbyś coś do tej listy?”